Jak postępować w przypadku reklamacji?

Szanowni Państwo,

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wielu Klientów, którzy nam zaufali – uruchomiliśmy elektroniczny system zgłoszeń internetowych, dzięki któremu oszczędzimy Państwa czas i niepotrzebne koszty związane z wysyłką towaru do nas. Moduł ten umożliwia między innymi zgłaszanie reklamacji w trybie „Door-to-Door” dla wszystkich komputerów i serwerów ADAX (odbiór z miejsca wskazanego na zgłoszeniu) oraz przez pierwszy rok od zakupu dla tabletów ADAX, które usługę Door-to-Door mają uwzględnioną w karcie gwarancyjnej dołączonej do towaru . Dlatego gorąco namawiamy do skorzystania z naszego nowego systemu zgłoszeń internetowych.

Jesteśmy przekonani, że zaproponowane tu rozwiązania spowodują zwiększenie Państwa satysfakcji z wzajemnej współpracy.

Informujemy również, że okres gwarancyjny na komputery ADAX rozpoczyna się od daty wydania produktu Nabywcy przez sprzedawcę ADAX’a i trwa zgodnie z wpisem w rubryce „Okres gwarancji” znajdującej się na Karcie Gwarancyjnej Komputera ADAX, nie dłużej jednak niż czas podany w rubryce „Okres gwarancji” powiększony o 2 miesiące od daty wydania z magazynu Incom.

[X]
Ta witryna używa plików cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, kliknij więcej informacji.